streda 1. júna 2016

Motivačný rečník

Viete každý dokážeme nadávať na to, čo sa deje. Aké sú decka v tejto generáciía podobné veci. Ale to je všetko. Dokážeme len hovoriť. Nepostavíme sa, nepovieme tým deťom aby to nerobili pretože si všetci myslíme že je to zbytočné.
Lenže prečo! PREČO to len neskúsime! Hovorí sa, risk je zisk. Veľa krát do našej školy prišli ľudia ,ktorí nám hovorili prečo nebrať drogy, prečo nepiť , prečo nefajčiť. Málo kto si z toho niečo vzal. Väčšinou to bol len jeden a tým jedným som ja. Vypočuli si to , no aj tak to podaktorí robia. Potom do nášho mesta zavítalo Eco Mobility Tour. Ich prednes bol úplne iný. Vzali to čo je deckám blízke a spravili z toho niečo nové. Vzali melódiu známej piesne a urobili do toho vlastný text PREČO CHODIŤ NA BICYKLI! Keď som započula tóny piesne Keď jazdíme my od Kontrafaktu ,hovorím si "Čo to dopekla?!" a potom začali spievať. Zapájali hry, hudbu, interview so známymi osobami. Bolo to jednoducho super. To čo na tom bolo super bolo to, že nestáli na jednom mieste, nepriniesli si dve kopy plných A4 textu ale tancovali, spievali, jazdili na bicykli...
Ja som chodila 4 a pol roka na literárno dramatický odbor v Základnej umeleckej škole. Nechcem sa chvastať ani nič podobné ale naozaj ma veľa ľudí chválilo. Vždy som milovala zabávať ľudí, upútavať ich pozornosť a podobné veci.
Minulý rok sme sa so spolužiačkami rozhodli urobiť prezentáciu deťom,prečo nepiť alkohol. Nebolo to zlé no bola to naša prvá prednáška o takomto niečom. Deti sa síce zapájali ale teraz keď sa spätne pozerám, zmenila by som toho veľa. Byť motivačným rečníkom je jeden z mojich veľkých snov a viem,že tento sen sa mi raz podarí splniť,pretože mám pocit ,že to dokážem. A to sa nestáva často.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára