sobota 14. mája 2016

If Youtubers Were Harry Potter Characters

Tiež ste rozmýšľali , kto z vašich obľúbených youtuberov by mohol byť postava z vášho obľúbeného príbehu? Lebo ja áno a tak vzniklo toto.



Keďže ja nesledujem veľmi veľa youtuberov rozhodla som sa poprosiť mojich kamarátov o pomoc a tak sme sa rozhodli pre 13 youtuberov ,ktorých sme dokázali spojiť s postavou z mojej obľúbenej knihy Harry Potter. 





Ako prvé sme vybrali Teri ako Ginny pretože sú obi dve veľmi tiché a hanblivé. Teda Teri aspoň tak pôsobí. V mojich predstavách, keď som čítala Harryho , sa mi Ginny podobala na Teri a keď som si pustila prvé video od Teri, bola som ako "O môj bože niekoho mi pripomína" a potom neskôr som prišla na to,že Teri sa podobá na moju predstavu knižnej Ginny Weasley. 


Malý fracek ,ktorý všetko žaloval svojmu milovanému oteckovi. Áno presne tak hovorím o jednej zo svojich najobľúbenejších postáv z knižného Harryho Pottera. Keď som uvidela video od Tessy bolo to ako bože to je dievčenská verzia Draca! Tessa je síce bláznivá ale jednoducho mi pripomína Draca. Hlavne keď si dá svoju slizolinskú kravatu. No pozrite sa na ňu , nehovorte že tam tú podobu nevidíte. 
Blázni ,ktorý vždy rozosmejú. Vymyslia bláznovstvá a ešte na tom zarábajú. Je to ako keby som hovorila o jednej osobe no sú štyri! Fred a George, dvojičky ,ktoré mi vždy vyčarili úsmev na tvári. Joe Sugg a Caspar Lee , spolubývajúci ,ktorý svoju kreativitu využívajú na pranky. 
Dve veľké klbká nadmernej roztomilosti. Dobby voľný škriatok a Troye Sivan ten najroztomilejší youtuber akého som kedy v živote videla. Toto bolo najľahšie. 
Divnosť, Pozitívnosť, Milosť. Tri vlastnosti ,ktoré vystihujú tieto dve osoby. Každý si ju musí pamätať je to ten roztomilý podivín a Tyler, jeho pozná snáď aj ten kto ho nesleduje, lebo patrí k najslávnejším youtuberom. 
Ďalšia ľahká voľba. Cho bola k Harrymu veľmi milá a Míša je zase tá najmilšia youtuberka ,ktorú som na CZ/SK Youtube scéne videla. Vždy plné energie a neskutočne milé.
Kto by si nepamätal Dracove gorily? Ok, asi sa ich pár nájde ale ak chcete osviežiť pamäť, v HP2 sa Harry a Ron pomocou všehodžúsu ,ktorý prichystali spolu s Hermionou premenili na nich dvoch. Tu vlastne ani neviem prečo som vybrala Dana a Phila. Jednoducho oni boli prvý,ktorý ma napadli. 
Obi dve sú mi nesympatické a zároveň sa na seba aj podobajú. Proste ďalšia ľahká voľba a tak sa pre mňa stala Moma jasnou voľbou pre Pansy. 

Oni dvaja sa mi jednoducho podobajú. Neviem nepríde mi ,že by mali niečo spoločné no podobajú sa  :) 

Kamarátka mi o lainebot hovorila pretože ja ju nepoznám. Povedala mi ,že je agender čo znamená že vlastne nemá pohlavie. Vraj sa raz oblieka ako chlapec a raz ako dievča. A to my úplne pripomenulo Nymphadoru Nikdy ma nevolajte Nymphadora! Tonksová síce "nemení" pohlavie ale mení tvar svojho tela, farbu vlasov a pod. A tak mi ju pripomenula.
Nehovorte mi že tam tú podobu nevidíte. Toto je ďalší youtuber ,ktorého nepoznám no keď mi poslali jeho fotku bola som hneď ako " O môj bože to je čistý Harry!" a tak sa Vinc stal Harrym. 
Toby a Ronil Wazlib (Ronald Weasley) sa mi dosť podobajú. Ja neviem prečo, nezdá sa mi že by mali nejaké podobné črty no jednoducho keď si predstavím Rona ako Youtubera vidím Tobyho. 
Hermiona miluje knihy, Brizzy miluje knihy!
Hermiona je časť Harryho, Brizzy miluje Harryho!
O môj bože niet sa o čom baviť. Brizzy je Hermiona a bodka.
Mimochodom, táto nová verzia Hermiony (tmavá Hermiona) sa mi neskutočne páči!



Bavilo ma riešiť kto by mohol byť kto a tak som sa rozhodla ,že ak Vás to bude baviť raz do mesiaca by som mohla spraviť niečo takéto.
Ak chcete dajte do komentára vedieť čo by som mohla robiť ako Ďalšie.
If Youtubers Were Disney Characters
If Youtubers Were Teen Wolf Characters 
Čakám na vaše kreatívne nápady! :)






8 komentárov:

  1. Haha, Casper a Joe naprosto sedí :D:D:D
    Můj blog: Veronique beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Příště teen wolf �� Prosím tohle bylo super

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Určite sa na to s kamarátkami čoskoro vrhneme :)

      Odstrániť
  3. Myslím že na Lenku by seděla Anita:) Jinak hrozně super nápad! :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja veľmi československú scénu nepozerám takže nemám tucha o kom hovoríš prepáč :D A Ďakujem :)

      Odstrániť
  4. Toby a Ron :D Oba dva je hrozne miluju tohle prose sedi, ostatni neznam/nezajimaj me

    OdpovedaťOdstrániť