streda 11. mája 2016

Som dieťa a preto je môj názor zbytočný?

Ako 15-ročné dievča ,žijúce v modernom svete vám viem povedať veľa o tom ,čo si ľudia o mojom názore myslia. Ak sa Váš vek pohybu je od 11-15 určite poznáte ten pocit, keď sa na Vás ľudia začnú smiať alebo vás urážať za váš názor. Tento svet ma nikdy neprestane prekvapovať a ak si myslíte ,že v tom dobrom slova zmysle tak sa mýlite. Tento svet nenávidím každou bunkou svojho tela.

Možno si teraz hovoríte, ďalší pesimistický pohľad na život. A máte pravdu. Ak takéto články nemáte radi , môžete tento blog rovno zavrieť pretože optimistický pohľad na život z mojej strany v tomto článku rozhodne nenájdete. Aby sme si vysvetlili pár vecí, milujem zvieratá, prírodu a všetku tú krásu čo matka príroda stvorila. Neznášam však ľudí. Svoju rodinu milujem to áno ale nemám rada to ako sa ľudia správajú. Už ako mladšia som si všímala ,že o môj názor skoro nikto nestojí. Pýtam sa prečo?

Možno preto,že ľudia jednoducho neveria tomu, že niekto mladí dokáže mať názor ,ktorý by stál za to. No či už stojí alebo nie, každý máme právo na svoj názor a keď vás zaň niekto začne urážať prosím nebuďte ako ja. Za svojim názorom si stojte!!! Je to váš názor, nikto nemá právo vziať Vám ho. Môže s ním nesúhlasiť a tak ten nesúhlas diplomaticky vyjadriť. Ak vám však niekto povie ,že ste blbý len preto ,že váš názor je VÁŠ a iný ako JEHO nič si z neho nerobte a len sa na neho milo usmejte. Naštve ho to viac. Ale nie som tu preto aby som vám dávala rady do života. Píšem tento článok preto, lebo ma už štvú ľudské predsudky!

Mám 15 a myslím si ,že môj názor na niektoré veci nie je zbytočný. Ale mám LEN 15 a ľudí môj názor nezaujíma ,pretože som dieťa a dieťa predsa nemôže vedieť čo do života. Akože naozaj?
Koľko detí má za sebou ťažký život a vedia o tom živote povedať viac ako ten ktorý má dvakrát viac ako ono. Vidíte len mňa no nevidíte môj príbeh!  

Takže môj návrh na vyriešenie je nasledovný. Vypočujte si názor človeka nezáležiac na jeho veku! Ak je jeho názor mylný ,slušne mu ukážte tú správnu cestu! Dávajte pozor na svoje vystupovanie a gestikuláciu. Ten dotyčný môže mať potom zlý pocit ,ktorý ste mu nechceli ukázať.

Naozaj vás prosím, nerobte predsudky. Nie vždy je váš prvý dojem pravdivý.

3 komentáre:

  1. Občas mám podobný problém, že lidé neberou můj názor jako plnohodnotný jen kvůli tomu, že jsem ještě teenager. Ale hodně se to zlepšilo od té doby co mě bylo 15. :)
    Irresistible Steffani.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máš pravdu, když jsem byla mladší nikoho můj názor ani nezajímal, však se ani neobtěžovali aby někoho zajímal. Máš skvělej blog, fakt nikdy nesmíš jen tak přestat, vidím v tobě budoucnost. Holka bloguju 8let. A máš to tu skvělé, věř mi, že se to vyplatí. Dále neboj se mě je teď skoro 18. Od doby co jsem se kapku rozjela. A mé názory byly od srdce, hlavně upřímné, tak lidi kolem zajímají více než předtím, zejména můj blog. Hodně štěstí. S láskou Mí. http://mycrazydiary.blog.cz budu ráda, když se stavíš na mém blogu s komentářem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V poslednej dobe si myslím ,že názory mladých sa dosť podceňujú a tak som proste cítila ,že by som o tom mala niečo napísať. Ďakujem ti strašne moc za všetko

      Odstrániť