štvrtok 28. apríla 2016

Konečne spokojná

Keď som mala skoro 13 rokov začala sa moja láska k farbeniu si vlasov. Maminu som prehovárala strašne dlho pretože nechcela, aby som si vlasy zničila. Farbila som si ich cca raz za rok kvôli poškodeniu. Takže som na hlave mala doteraz celkovo 3 farby. Červenú,čiernu a oranžovú.




Páčila sa mi každá no podľa väčšiny ľudí v mojom okolí a po čase aj podľa mňa mi červená sedela najviac. Rozmýšľala som dlho žeby som si ju dala späť. Lenže už v trinástich som mala taký menší sen, mať vlasy fialové. Čím staršia som bola, som po tom túžila viac a viac.

Už som bola rozhodnutá že si tú fialovú dám no kamarátka si ju dala skôr než ja. A poznáte to bolo by blbé behať s ňou po vonku a vlasy rovnaké. Takže som si tento sen jednoducho snažila zničiť. Lenže to nebolo také ľahké.

Asi pred mesiacom som opäť narazila na obrázok kde boli fialové vlasy a moja závislosť začala odznovu. Lenže tú farbu som si chcela kúpiť ja a nie pýtať peniaze od maminy. Brigádu som hľadala lenže som nikde nič nevedela nájsť.

A potom akoby zázrakom mi zavolal ocino , či by som s ním nešla na dom. Môj otec je murár a v našom okrese dosť známy, vlastne tu urobil dom už veľa ľuďom. Ja som samozrejme súhlasila no lenže som nepočítala s tým, že dostanem nejaké peniaze. Bolo to spríjemnenie víkendu. A bolo to SAKRA dobré spríjemnenie.

Asi tri dni na to mi ocino volal ,že má pre mňa výplatu. Ja som čakal ,že dostanem tam 5€ veď som iba tmelila a upratovala. No ocino mi dal 20€. Na druhý deň som si nadšená bola kúpiť farbu na vlasy. Konečne vysnívanú fialovú.

Farbila ma moja sestra, ktorá ma farbí vždy. Minula celkom 2 plné farby ,pretože moje vlasy sú naozaj veľmi husté takže by jedna farba vôbec nestačila.


Názory mojich kamarátov/spolužiakov boli pozitívne, čo ma veľmi potešilo. Keby sa im to aj nepáčilo bolo by mi to jedno ale pochvala poteší každého. 



  Farba: Syoss- Tmavo fialová
Cena: 2,99€
Obchod: Drogéria Teta, Nováky


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára