sobota 26. marca 2016

Nič nestíham!!!

Blog začína byť pomaly neaktívny čo ma mrzí ale jednoducho mám problém nájsť si čas, napísať niečo, čo by malo nejaký zmysel. Nad článkom rozmýšľam vždy dlhšie a pokúšam sa dať do toho všetko lenže za posledné týždne mám problém nájsť si čas na seba , nie to ešte na článok. Je koniec marca ,čo pre deviatakov- čiže aj pre mňa- znamená jedno. Monitory.
Už šiesteho apríla ma čaká testovanie pre deviatakov ,čiže sa naň učím ako len viem. Hoc na posledných skúšobných monitoroch som prekvapila samú seba čo sa matematiky týka, chcem do toho dať viac, pretože viem ,že na viac mám i keď si to moja matikárka nemyslí. Ďakujem za podporu!
Aby toho nebolo málo ôsmeho apríla ma čakajú talentové skúšky na strednú školu. Ďakujem pekne.  Som z toho naozaj nervózna a tak sa snažím zlepšovať. Neustále si kreslím zátišie a že by to vyzeralo ohromne povedať nemôžem. Možno dobre ale ohromne určite nie.
Potom som chcela zlepšiť dizajn môjho blogu,pretože ten starý sa mi stále nepáčil. Lenže ja a moje schopnosti s dizajnom boli na bode mrazu. Vybavila som si photoshoot aby som tam mala kvalitné fotky ,lenže nakoniec z toho nebolo nič a tak som vybalila plán B. ,ktorý vidíte teraz.
V máji, ktorý bude za chvíľu klopať na dvere, ma čakajú príjmacie skúšky na vysnenú veterinu a potom ešte aj na hotelovú akadémiu.
No a v júni ma čaká rozlúčková akadémia po ktorej sa so spolužiakmi chystáme urobiť taký menší večierok. Čiže ďalšie starosti navyše. A keďže píšem príbehy na wattpade ,kde mám rozpísaných viac než dosť príbehov , musím si vždy nájsť čas napísať aspoň jednu časť.

Snáď sa mi podarí dokončiť ten projekt ,ktorý pre Vás chystám. Ja sa s Vami lúčim a ak Vás môžem poprosiť, napíšte mi dole, čo sa Vám na novom dizajne páči a čo by ste zmenili :)

                                                                                                                                    Eri 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára