utorok 1. marca 2016

Moje skúsenosti s paranormálnymi javmi 2/2


Prvú časť článku môžete nájsť TU 

Moja ďalšia skúsenosť je niečo čo stretáva aj veľkú časť z Vás a vždy z toho máte nepríjemný pocit. Začalo to asi keď som mala 13 rokov, čiže pred dvoma rokmi a išla som spať. Ja patrím medzi ľudí ,ktorí spia zakrytý paplónom až po uši aj keď je vonku 40 stupňov, čiže som ležala zakrytá a driemala ,keď som mala pocit, že mi niečo sadlo na nohy, pretože sa mi paplón viac pritlačil na nohy. Vystrašilo ma to, takže sa mi zastavilo dýchanie a nedokázala som sa ani len pohnúť. Fajn,možno by som to dokázala ale nie som si istá. Chvíľu to trvalo,kým ten pocit odišiel a najbližší pol rok sa nevrátil. Pol roka na to (približne) som už spala keď som sa zobudila na to,že som mala pocit,že na mne niekto leží. Teraz som už vôbec nemala chuť sa pohnúť. Toto trvalo iba pár sekúnd a tak som hneď išla za maminou aby som jej to povedala. Hľadali sme informácie a tak sme prišli na to ,že toto niečo sa nazýva spánková paralýza. Ten článok ktorý som čitala ja už neviem nájsť, no našla som podobný ktorý si môžete prečítať TU.

Posledný rok som si začala všímať ,že sa mi niekedy zdá ,že počujem rôzne zvuky a hlasy ,ktoré nikto iný nepočuje. Nie je to nič také,že by mi išli odumrieť uši len je to trochu nepríjemné. Znie to ako keby sa niekto rozprával no ja tomu nerozumiem a hneď ako sa na to začnem sústreďovať prestane to. Najhoršie je,že to počujem vždy keď sa cítim smutná alebo keď po niekom kričím. 

Ďalej je tu vec ktorou som sa až do nedávna nezaoberala. Je to klopkanie nikoho .Teda ja som to tak nazvala.  Aj Vám sa stáva, že počujete ako vám niekto klope na dvere no keď otvoríte na dvere nik tam nie je? No tak u nás doma je to na dennom poriadku. Najprv sme si mysleli ,že sa decká hrajú a tak klopú na dvere,lenže keďže bývam na bytovke ,počuli by sme dupot po schodoch. Raz večer som sedela na sedačke v obývačke keď som uvidela obrázok od stránky Fakty CZ&SK na ktorom stálo , že pokiaľ počujeme zvuk klopkania na dverí no nikto tam nie je ,tým že otvoríte dvere dnu vlastne vpúšťate zlých duchov. Išlo o jedno z tých faktoch potvrdených paranormálnymi vedcami. Odvtedy doma pozeráme cez kukátko a vždy sa pýtame kto je. I keď sme sa túto otázku pýtali aj pred tým, vždy keď nám nikto neodpovedal otvorili sme ich tak či tak. Preto si teraz hovoríme, že keď chce zaklope ešte raz, počuje ,že sme doma. 


Ak máte aj vy nejaké paranormálne zážitky napíšte mi ich buď na email alebo na facebook fanpage . 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára