nedeľa 28. februára 2016

Moje skúsenosti s paranormálnymi javmi 1/2

Na začiatok Vám chcem povedať, že niektoré veci nebudú možno dávať zmysel, pretože som väčšinou bola v takom šoku, že som si polovicu nezapamätala.
Všetky veci sú pravdivé, nemám dôvod vymýšľať si.


Posledná skúsenosť kde som sa cítila naozaj vystrašená sa mi stala pred začiatkom Vianoc 2014. Moji rodičia sú rozvedení a s otcom sa stretávam málokedy pretože má "veľa práce" . Keď zavolal mamine, že za mnou prišiel a mám mu ísť dole otvoriť vchodové dvere (bývam v paneláku a vchod sa z vonku nedá otvoriť) nebolo neskoro ,no vonku už bola tma. Išla som teda do výťahu a stlačila prízemie. Všetko je v poriadku až kým výťah nezastavil na prízemí. Zvuk, ktorý oznamuje ,že sa dvere otvárajú išiel, no dvere sa neotvárali. Zachovala som klud a stlačila som tlačítko, ktoré dvere otvorí. A tak sa aj stalo. Išla som dopredu, že otvorím druhé dvere pri svojom uchu som započula šepot. Jedno jediné slovo. "Eri." bolo to nepríjemné a verte mi ,že si to budem pamätať to konca svojho života. Vystrelila som dopredu no dvere reagovali trošku neskôr a tak som si narazila čelo. Potom ako som vyšla za ocinom som plakala. Stále. Asi to bolo z toho šoku no ocino zo mňa desať minút nemohol dostať nič pretože som sa bála o tom hovoriť. Potom som mu to povedala a museli sme ísť po schodoch lebo ja som do výťahu ísť nechcela. Doma som plakala ešte chvíľu a mamina ma stále ukludňovala ,že už je to v poriadku. Viete, keby bol ten hlas neznámy nezľakla by som sa až tak. Bol to hlas však mojej nebohej starej mami. Mami môjho otca.


Keď som bola mladšia viem ,že sa mi toho dialo strašne veľa ale nepamätám si čo. Pamätám si však, že keď sa mi narodila mladšia sestra bola som z toho nadšená. Mala asi pol roka keď ležala v postieľke a ja som sa s ňou hrala s plyšovými hračkami. Ona sa zrazu zapozerala do okna a začala strašne kývať ručičkami a smiať sa. Typická detská radosť. Ja som to nechápala a tak som zavolala maminu. Ona mi povedala, že deti môžu vidieť anjelov a duše. Viem dosť creepy a tiež takým veciam veľmi neverím no nebyť toho ,že som to videla na vlastné oči, myslím ,že by som tomu neverila doteraz.


Druhú časť, vydám asi v utorok. Ak máte nejaké skúsenosti s duchmi alebo niečím podobným čo Vás vystrašilo, napíšte mi na email erika.dadikova2@gmail.com alebo na facebookovú stránku By Diamonds


2 komentáre:

  1. Normálně se mi děje každou chvíli, že cítím, že tohle jsem už přesně dělala, tady jsem už jednou byla, ačkoliv nikoliv a podobně.. Myslím, že je to spojené částečně i s rzunými vjemy z televize a tak.. Mám ale zážitek z kterýho jsem byla kdysi paf, měla jsem přítele, měli jsme se opravdu moc rádi a jednou při bouřce u sexu, on začal vyšilovat, že v místnosti někdo je. Nejdřív jse se smála, že mu hrabe ale jak jsme tak leželi, tak jsem najednou cítila jak se na mě cosi svalilo (on to ale nebyl) on ležel jak opařenej, at se nehýbu, já se ani nehla jak jsem byla vyděšená. Hodně se ochladilo - díky bouřce, otevřená okna, zvednul se vítr.. A on mi stále tvrdil, že to "něco" vidí a nemůže popsat, za pár minut jsem cítila jak to ze mě sjelo a on se taky uklidnil.. Nicméně místo aby nás to nějakým způsobem sblížilo, rozešli jsme se, byli jsme z toho oba dost rozčarovaní a pořád se báli, že to něco zase dorazí :D Reálně si to vysvětlit neumím, kdyby to byl požitek jednoho, řeknu, že to bylo bouřkou okamžikem atd..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. o tomto som čítala kvôli tomu,že sa mi dejú podobné veci, v budúcej časti bude vysvetlenie týchto vecí ak sa mi podarí to opäť nájsť :) -Erika

      Odstrániť