piatok 26. februára 2016

BRITs 2016

Túto stredu 24.2. sa konala Brit Awards alebo skrátene BRITs .Pre tým ,ktorí nevedia čo to BRITs je každoročné udeľovanie cien britskej populárnej hudby. Tento rok, to bol 36. ročník Brit Awards. Keďže sa BRITs dalo pozerať live na množstvo stránkach ,veľa z nás to sledovalo. Lenže pre niektorých, to bolo už až príliš neskoro a len čakali na druhý deň, keď sa dozvedia výsledky. Ja som osobne patrila k tým, ktorí to nepozerali no len čítala správy ,ktoré mi kamaráti posielali, pretože oni to sledovali. Rozhodla som sa,že Vám sem zhrniem výhercov.

Britská sólo speváčka 
ADELE
Ako ste mohli zaregistrovať, Adele ako keby ovládla celé BRITs ,pretože vyhrala najviac cien. Ocenenie Britská sólo speváčka je len jedno zo štyroch ocenení ktoré Adele vyhrala.

Britský sólo spevák

JAMES BAY 
Mladý 25-ročný spevák prekonal napríklad Calvina Harrisa či Marka Ronsona,ktorí boli v tejto kategórií nominovaný tiež. Mladému spevákovi vyjadril podporu a hlasoval za neho aj Niall Horan (22) na Twitteri.

Britská skupina
COLDPLAY
Ocenenie Britská skupina , vyhrala tento rok skupina Coldplay. V tejto kategórií boli nominovaní aj One Direction a členovia skupiny Coldplay sa na pódiu nazvali menami členov. Spomenuli síce Zayna ktorí už členom One Direction nie je , no na Louisa Tomlinsona asi zabudli.


Britský song

ADELE-HELLO
Pieseň Hello má na sociálnej sieti Youtube cez 1 miliardu zhliadnutí a niečo cez 8 miliónov označení páči sa mi to. Osobne, čakala som ,že toto ocenenie Adele vyhrá.

Britský producent roku
CHARLIE ANDREW 


Britský album roku 
ADELE-25

Taká malá zaujímavosť. Za tri dni Adele vypredala 2,3 milióna kópií tohto albumu. Klobúk dole Adele.

Britské umelecké video 
ONE DIRECTION-DRAG ME DOWN 

V tejto kategórií boli nominovaný aj Adele, Little Mix či Ed Sheeren a mnoho ďalších.

Zahraničný sólo umelec -muž
JUSTIN BIEBER 
Justin na BRITs predviedol aj svoj song ´Sorry´ a ´Love Yourself´ čo sú piesne z jeho albumu Purpose.

Zahraničný sólo umelec-žena

BJÖRK

Zahraničná skupina 
TAME IMPALA 

Celosvetový úspech
ADELE 


Adele si to zaslúžila. Jej hlas je niečo nadpozemské. I keď nie som jej nejak extra fanúšik, jej hlas a piesne milujem.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára