pondelok 4. januára 2016

TOP 5 : Fóbie

Rozhodla som sa, že keďže TOP 5 Najstrašidelnejších miest na Zemi bolo tak úspešné, urobím z toho sériu. Keď si teraz pozerám rôzne fóbie, chytám sa za hlavu. Niektoré tie fóbie , sú nesmierne vtipné alebo totálne nelogické. Ja som si pozrela všetky a potom som ich zoradila do TOP 5. 


5.Petrafóbia
Keď som uvidela názov, myslela som si ,že ide o strach z Petry. No mýlila som sa. Petrafóbia je strach zo všetkého. Žiť s touto fóbiou, zrejme nie je veľmi ľahké. 

4.Selafóbia
Predstavte si, že idete večer po ulici a zrazu pred vami začne blikať svetlo. Pre Vás to nič neznamená, no ľudia ,ktorí trpia Selafóbiou zrejme chystajú záchvat strachu. Selafóbia je totiž strach z blikania svetiel. Mne osobne táto fóbia pripomenula Dumbledora a deluminátor.

3.Sitiofóbia/Sitofóbia
Keď som hladná idem  do chladničky a niečo zjem. No keby mám Sitiofóbiu , tak to asi tak ľahké nebude. Sitiofóbia je totiž strach z jedla a z jedenia.  Tak ma napadá, ako vôbec žijú bez jedla? 

2.Efebifóbia
Ste pubertiak, idete po ulici a zrazu pred vami začne niekto jačať a utekať od Vás preč. Nebojte sa, nie ste taký škaredý. Ten človek by zrejme trpel touto fóbiou. Efebifóbia je totiž strach z pubertiakov.

1. Hippopotomonstrosesquippedalifóbia
Aj vy ste boli taký lenivý aby ste si celé to slovo prečítali? Ľudia ,ktorí by toto slovo prečítali by sa zrejme začali dosť vážne báť. Táto fóbia, je totiž strach z dlhých slov. Irónia,že? 

Aká fóbia je podľa váš najabsurdnejšia? 

                                    Eri ♥

3 komentáre:

  1. 3 - túto fóbiu by som aj brala, možno by mi pomohla pri chudnutí :D aspoň tak, na pár mesiacov.. :D inak, minule som sa bavila s jedným super lekárom ktorý rieši aj stravu a podobné veci, a povedal mi jednu šokujúcu vec - človek vlastne ani jedlo nepotrebuje, stačí mu piť a energiu príjma hlavne zo slnka, čo mi príde aj pravdivé, pretože ja v lete takmer nič nejem pokiaľ sa slním.. lepšie povedané, jem iba zo zvyku :D Super článok :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za typ :D Keď je leto, mám problém do seba niečo dostať naopak, keď je zima jem stále takže je to podľa mňa pravdivé . :D asi si domov kúpim slnko :D a ďakujem :)

      Odstrániť
  2. Minule som si tak na Wikipedii čítala zoznam fóbii a absolútne ma rozosmiala fóbia z pohľadu kačky.. Divná tiež musí byť fóbia z vlastných výkalov.. Občas je fajn prečítať si takéto články a zistiť, čo všetko existuje. Človek ma potom zo seba tak nejak lepší pocit a necíti sa už tak divne :-D

    OdpovedaťOdstrániť