nedeľa 3. januára 2016

5 Dôvodov prečo sa hlásim na veterinu

Veterinárkou chcem byť od malička. Tak isto aj herečkou lenže veterinár ma láka viac. Moja láska k zvieratom sa začala už vo veľmi skorom veku. (Práve som sa na to spýtala rodičov). Môj otec mal odjakživa psov a prvý pes ktorého mal keď som sa narodila sa volal Maťo a pamätám si ho do dnes. Potom mával ocino viacej psov a keďže sa moji rodičia rozviedli , snažila som sa maminu prehovoriť nech mi kúpi nejaké zvieratko. Dokopy som už mala 3 škrečkov a dvoch teraz. Dve andulky a teraz psa. Medzi tým som mala jednu mačičku,jedného psíka a troch vtáčikov o ktorých som sa starala lebo som ich našla vonku. Mačičke a psíkovi som našla nový domov a vtáčikovi som pomáhala asi tak týždeň a potom som sa raz zobudila a už tam nebol. Škola na ktorú sa hlásim, je v Nitre a mienim sa zamerať na odbor chov cudzokrajných zvierat.  Aby ste ma pochopili, zložila som 5 dôvodov.

1. Levy
Levy ma fascinujú od mojich siedmych rokov. V momente ako som objavila Animal Planet , celé dni som sledovala len tento kanál. Viac menej, vďaka tomuto kanálu som sa do zvierat zamilovala až tak, že sa z toho neviem dostať. Milovala som a aj milujem program v ktorom má jedna žena veľkú rezerváciu kde sa o levy stará. Hovorí tam o nich ako o zvieratách, ktoré majú síce aj zlú stránku no keď sa o ne dobre staráte, majú aj dobrú.

2.Slony
Je to krásne a mohutné zviera. Majú neskutočnú inteligenciu a starajú sa jeden o druhého. Vždy keď sledujem ako sa ľudia v rezerváciach o ne starajú, túžim byť tam pri nich. 

3. Cestovanie
Už škola na ktorú sa chystám ponúka rôzne zájazdy do zahraničia. Moja mamina už je s tým zmierená. Ja na Slovensku ostať nemienim. Vždy som chcela cestovať a môj hlavný bod je Afrika (nečakane). Chcela by som zamestnať v Afriky v prírodnej rezervácií. Viem,že budem na sebe musieť neskutočne pracovať aby som sa mohla tak vypracovať, no je to môj sen a ja si za tým snom idem. 
4. Nový život
Pomôcť priviesť nový život na svet je môj veľký sen. Snáď jeden z najväčších. Neviem si predstaviť aký to musí byť krásny moment no keď si to predstavujem, čím ďalej tým viac po tom túžim. A ja pevne verím,že raz sa mi to podarí. 

5.Zachrániť zvieratká
Keď sa pozerám na to, ako ľudia ubližujú zvieratám ,bolí ma to. Preto chcem zachraňovať zvieratká a nájsť im nejaký nový domov, kde ich ľudia budú milovať. A keďže chcem ísť do Afriky, pomôcť zvieratám a opäť ich vypustiť do prírody ,kde im bude najlepšie. 

Dúfam ,že sa Vám článok páčil a navštívte blog aj nabudúce, Týchto 5 dôvodov je len útržok z milióna dôvodov prečo chcem byť veterinárkou a pomáhať zvieratám. Ešte stále rozmýšľam, či sa na výške budem aj naďalej venovať tomuto odboru alebo sa skúsim zamerať aj na morskú biológiu (ak to je možné hah) 


Eri ♥

3 komentáre:

  1. To jsou opravdu krásné sny, ale uvědom si, že veterina není jen o tomhle a málokomu se povede se dostat až tak daleko, že by mohl ošetřovat nebo pozorovat lvy a slony. Veterina je několik desítek let o zkušenostech, a taky to zahrnuje nepříjemnosti jako třeba uspávání psů a koček, nepříjemný operace a pomáhání při porodu krávy a jiných zvířat, zkrátka to není procházka růžovým sadem. Já jsem chtěla na veterinu několik dlouhých let, ale to, že bych musela uspávat třeba i zdravý zvířata mě donutilo si to rozmyslet. Na to člověk fakt musí mít žaludek, každopádně ti přeju hodně štěstí! :)
    ježkovy voči!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som si všetkého vedomá no beriem to z tej lepšej stránky. Ak uspím psíka, bude sa mať lepšie a nebude trpieť. A mne nepríde nepríjemne pomáhať pri pôrode kravy ,skôr mi to príde krásne a výnimočné. A to s tou Afrikou, mám v rodine dosť známych ,ktorí keby som na sebe fakt makala , pomohli

      Odstrániť
    2. Ten porod krávy jsem nemyslela špatně, jen abys věděla...ale ty to určitě víš. :)

      Odstrániť