pondelok 25. januára 2016

Bez wifiny




Asi dva týždne potom, ako k nám prišla Luna som bola prvou obeťou jej špicatých zubov. Keďže ma bolelo ucho, so sestrou sme išli na pohotovosť a keď sme sa vrátili, na zemi ležala nabíjačka-ktorá bola pred tým na posteli- a tak trochu rozhrýzená. Takže môj prístup k internetu bol zničený na dobu neurčitú. Jediná možnosť , bol sestrin počítač na ktorý ma tak často nepúšťa. Nebola som prihlásená na facebooku , wattpade, twittery či inej sociálnej sieti, prihlásená už asi mesiac. Úprimne, vôbec mi to nechýbalo , čo ma dosť prekvapilo, pretože 3/4 môjho voľného času bola strávená za počítačom.  Keď som sa včera po dlhej dobe prihlásila na facebook, vydržala som to tam asi pol hodinu. Prvá vec, čo na mňa vyskočila bolo

 LOUIS TOMLINSON (24) JE KONEČNE OCKOM! VČERA SA NARODIL JEHO KRÁSNY SYNČEK! ČO MYSLÍTE,PODOBÁ SA NA OCKA ČI MAMINKU? 

Fakt, že v tom momente som mala chuť, vymixovať si oči, ignorujeme. Fajn viem mala som to čakať ale až takýto extrém po mesiaci kľudu, nekričania a celkovo oddychu bola pre mňa táto informácia dosť šok. Potom som zistila ,že vzťah mojich dvoch kamarátov skončil. Oni dvaja boli goal. (už je to v pohode :D )  Zistila som, že môj život bol cez ten mesiac neskutočne krásny. So sestrou som sa učievala, prečítala som 5 kníh , začala si písať denník, nebolievala ma hlava, bola som menej agresívna a celkovo som sa cítila omnoho lepšie.


Takže moje odporúčanie, skúste to :) Uvidíte, že ten internet až tak nepotrebujete.


1 komentár:

  1. Ja bych si to bez internetu dokazala predstavit, ale mam hodne pratel ze zahranici, tak jednou za cas bych si s nima napsala rada. Jinak celkem na nic net nepotrerebuju, maximalne na maily a hokejovy vysledky... :D :).

    OdpovedaťOdstrániť