streda 30. decembra 2015

Deň je hneď o niečo krajší

Predvčerom okolo pol štvrtej sestra prišla s malou čiernou guličkou v náručí. Táto rozkošná kôpka chlpov je šteniatko. Po šteniatku, sme túžili so staršou sestrou niekoľko rokov lenže máme mladšiu sestru a keďže mamina nechcela ,aby ten psík trpel, povedala,že kým mladšia sestra nebude staršia a my neukážeme zodpovednosť, žiaden pes do nášho bytu nevkročí. Aj tak sa mi podarilo pár krát prepašovať do domu či už psíka alebo mačičku. Väčšinou to boli zvieratká, ktoré niekto odhodil a nechal na ulici. Preto som sa o ne s maminou  starala, kým sme im nenašli nový domov. A tak deň pred Vianocami mamina dostala nápad ,kúpiť si psíka,ktorému by sme dali domov, už natrvalo. Nás to samozrejme potešilo a tak sme začali zháňať. Nevedeli sme,či sú útulky počas Vianoc otvorené a tak sme hľadali na internete. Jedna pani nám ponúkla nádherného kríženca Robyho. Mala nám ho priviesť no dni išli ďalej a ona sa nám stále neozývala. Keď sme jej zavolali, podľa toho ako rozprávala a vyhýbala sa otázkam, sme pochopili ,že Roby k nám asi nepríde. Samozrejme nás to sklamalo no staršia sestra začala opäť hľadať. Šťastie sa na nás usmialo a tak tu vedľa mňa spinká nádherné šteniatko.

Luna má 7 týždňov a je to kríženec. Odkedy k nám prišla v našom byte sa nekričí pretože je to počuť len aww tá je rozkošná alebo smiech. Luna tým že je ešte šteniatko má doobeda neskutočne veľa energie no poobede beháme po špičkách aby sme ju nezobudili pretože stále spinká. 
(dúfam že Vám to ide spustiť) 
Asi rok či dva dozadu som sa učila točiť UV show (alebo inak ohňová show) bohužiaľ , keď už sme mali mať prvé vystúpenie, ja som ochorela. No a potom sa rozhodli ,že už sa bude točiť iba s ohňom a ja som ešte stále neprekonala svoj strach z ohňa. Cvičili sme s loptičkami na šnúrke ,ktoré som stále mala zavesené na skrinke. Luna si tie loptičky obľúbila a tak sa stali jej najobľúbenejšou hračkou. Samozrejme až po mojich vlasoch ,ktoré neskutočne rada ťahá.


Odkedy je Luna u nás, deň je hneď o niečo krajší.


                                                                  Eri ♥

1 komentár: