piatok 25. decembra 2015

Liečba starých mám...

Vianoce sú za nami a ja som si okrem darčekov odniesla aj zápal stredného ucha. Dnes mám celý deň v uchu cesnak zabalený vo vate a už pomaly cítim,že mi bolesť ustupuje. Takže liečba starých mám zase vyhráva. Pretože som skúsila paralen proti bolesti a nejak mi to nepomohlo. Mamina teda skúsila ten cesnak a výsledok je super. Už ma to tak nebolí takže som spokojná.

U mňa vždy zaberala skôr táto ´liečba starých mám´´pretože aj keď som bola chorá alebo nachladnutá , čistý slepačí vývar mi stačil a do dvoch dní som bola ako nová.

Tak isto to patrí aj pre kozmetiku. Ak máte problémy s mastnými vlasmi alebo lámavými , zabudnite na vyhadzovanie peňazí nad drahými šampónmi. Dajte si zohriať  vodu a potom ju zmiešajte s octom. Robte to aspoň dva krát týždenne a výsledok uvidíte veľmi skoro.

Ak máte akné a nič nepomáha vezmite do ruky obyčajné tvrdé mydlo a umyte si ním tvár. Robte to každý deň ráno aj večer a výsledok by sa mal objaviť.


Skúste to a určite mi dajte vedieť na Facebookovej stránke či Vám to pomohlo :)

                                                         Eja ♥

2 komentáre: