piatok 11. decembra 2015

Rozhovor s Larisou - mladá animátorka najznámejšieho youtubera na CZ/SK scéne

Ak sledujete Daniela Štraucha ,youtubera známeho pod menom Gogo, určite poznáte jeho úspešnú sériu animovaných videí. Jeho animátorka Larisa má len 16 rokov no jej práca je naozaj kvalitná. Jej prvá animácia pre Goga (Daniela) vyšla presne 26.11.2014 a teraz má 1 612 917 zhliadnutí. Ja som sa pokúsila Larisu skontaktovať a poprosiť ju o taký menší rozhovor. Larisa bola veľmi milá a súhlasila. Tak teda na čo čakať, vrhnime sa rovno na to. Za chyby sa vopred ospravedlňujem. 





1. Kedy si začala s animáciou a prečo? 

Už od detstva som rada kreslila. Možno je to tým,že som zdedila talent od obidvoch rodičov. Strašne fantazírujem a presne toto je ten dôvod prečo som začala s animáciou. Keď človeku nestačia predstavy, chce ich zrealizovať. Animovať som sa začala učiť od 6.ročníka na ZŠ a stále sa snažím posúvať ďalej. Vždy som obdivovala ľudí, ktorí dokážu dať kreslené veci do pohybu, preto som to chcela skúsiť aj ja.

2. Máš nejakého svojho idola v kreslení? Niekoho ,kto ťa inšpiroval? 

Jednoznačne Harry Partridge a Mike Inel. Strašne veľa ľudí ma spája so ScribbleNetty ,možno to bude tým, že mám podobné metódy ako ona pri animovaní. Samozrejme tiež bola moja inšpirácia.

3. Chcela by si byť niekedy youtuberkou? Natáčať vlogy a videá? Poprípade gameing.

 Na tieto veci nie som moc stavaná. Nemám na to také tie "schopnosti" rozprávať zatiaľ nad tým neuvažujem. Som rada,že urobím jedno video za pol roka.

4. Keď ti napísal Daniel, ako si reagovala? Jačala si ako bláznivá fanúšička , či si to brala normálne? 

Najprv som si to vôbec nevšimla, že mi niečo napísal. Bola som zaneprázdnená odpisovať na komentáre. Slážo to vtedy zdieľal, to mi ku šťastiu stačilo. Potom som si všimla, že Danko mi zaspamoval yt a fb správami. (Strááášne dlho som pracovala na animácií "Damned" , cca 3 mesiace, pretože som nemala až takú motiváciu to dokončiť. Keby niet mojich kamarátok, tak to nedokončím vôbec.) Keď som si všimla ,že mi napísal, tak som od radosti plakala. No dojalo ma to, ale skôr kvôli tomu, že tá práca za to stála. Som strašne ambiciózna, tak viac-menej som čakala ,že sa ozve. Nikdy som nebola pobláznená fanúšička, práve že také správanie vôbec nechápem. 

5.Daniel teraz vydal knihu a aj videoklip. Mali ste čas na prácu na animáciach? 

Dosť ma mrzí, že dlho nič nevyšlo. No kniha bola strašne dôležitý projekt ako aj pre neho, tak aj pre mňa. Keď všetko okolo toho utíchne, začnem konečne na niečom pracovať.

6. V akom programe pracuješ a v akom spracovávaš video?

 Kreslím vo Photoshope CS6 a strihám,animujem v Sony Vegase. 

7. V Danielovej knihe sú tvoje ilustrácie. Nápady ste riešili spoločne, či ti on povedal čo tam chce a ty si kreslila? 
Kreslila som všetko podľa seba.Podľa nadpisov kapitol

8. No a nakoniec, čo by si chcela povedať svojím fanúšikom ? 
Len to ,že aj ten najväčší sen sa môže stať skutočnosťou ak na sebe budete pracovať.A hejterov nikdy neriešte, pretože so zaostalcom sa hádať nedá.

 Larisa bola veľmi ochotná a spolupráca s ňou bola úžasná. Daniel si vybral veľmi dobrú animátorku. Nie  len čo sa animácie týka ale aj toho aká Larisa je.


                                                                   Eri 




3 komentáre: