nedeľa 27. decembra 2015

5 dôvodov prečo nemám rada Silvester

Asi som jedna z mála ale ja vážne Silvester veľmi neobľubujem. Nie že by sa mi to nepáčilo ale jednoducho, niektorý to vážne preháňajú. Mám oveľa viac dôvodov prečo Silvester nemám rada, ale vybrala som hlavne týchto 5.

1. Petardy
Ten zvuk mi neskutočne trhá uši. Je to nepríjemné. A keď si predstavíme že mne, normálnemu človeku , to trhá uši, ako veľmi to musí trhať uši našich domácim zvieratkám, ktoré to počujú neviem koľko krát silnejšie. Chudáčik zvieratká.

2. Bordel
Vždy ráno na druhý deň , sú všade kúsky roztrhnutých petárd , rozbitých fľašiek a boh vie čoho ešte.

3. Ožrani
Keď chcete ísť počas večera von, všade na Vás číhajú opitý ľudia ,ktorí na Vás pískajú. Niektorým to možno zdvihne ego no takýto ľudia sú aj dosť nebezpečný ,pretože alkohol Vám napomáha robiť veci ,ktoré by ste normálne neurobili. Viem o tom, robila som o alkohole prednášku.

4. Krik 
Aj keď sedíte doma, z vonku počujete krik, spev a hlasnú hudbu ,koľkokrát až do skorého rána. Ja viem, oslavuje sa nový rok ale niektorý ľudia nemajú to šťastie a na druhý deň musia ísť aj do práce a nemyslím si, že ten krik im je príjemný.

5. Nuda
Posledné 3 roky, na Silvestra sedím doma a nič nerobím , len sledujem Uragán v televízore a čakám kedy bude nový rok. Síce mám 15 do krčiem ma to vôbec ale že vôbec neláka. No a moji kamaráti svojho Silvestra trávia tam. Takže ja na Silvestra nerobím vôbec ale že vôbec nič.

Nehovorím , že Silvestra neznášam. Ja ho len jednoducho nemusím až tak ako ostatný. Ohňostroj je síce krásny ale nič lepšie na Silvestri ,bohužiaľ, neviem nájsť.


                                                                  Eri ♥


7 komentárov:

  1. To ja mam Silvestra rada, i kdyz by mi vubec nevadilo, kdyby nebyl... Ale ty petardy mi taky vadi!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak s petardami, bordelem a ožralci naprosto souhlasím. Tenhle rok budu poprvé travit s kamarády, ale celkový povyk nad tímhle celým mi taky přijde zbytečný :) podle mě se jedná jen o další tzv. "komerční svátek"

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Silvester nemusí byť len o tom. :) Áno petardy ja najviac ľutujem zvieratá. Ale je to čas kedy s priateľmi zažiješ jednú peknú spomienku. Keď spolu pozeráte na ohňostroj pripijete si šampanské a bavíte sa. :) Je to taký iný deň v roku. Ale ak ho trávia tvoji priatelia v rôznych podnikoch tak to musia mať dosť odveci... Tak by som asi ostala aj ja doma :D


    Nicolette Lear

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno to verím musí to byť super zažívať silvestra s kamarátmi, lenže tí moji kamaráti (mimochodom sú len dvaja či traja) budú v krčme a o to ja nemám záujem

      Odstrániť
  4. Mně hrozně vaděj petardy... už jenom za ty zvířata, hlavně je to nebezpečný a nepatří to malejm dětem vůbec do ruky. To prskavky ty zbožňuju :D ty nejsou nebezpečný, když je člověk umí správně držet :D a krásný ve tmě, nikomu neutrhnou ruku a neděsí to psy. Já letos na Vánoce frčim na Slovensko, kde budem zapalovat prskavky a pít dětský šampáňo a hrozně se těším! Jinak jsem taky byla vždycky doma nebo u rodinných známých, s jejich dětma (stejně starými jako já), takže to bylo fajn. Ale žádný party se nikdy nepořádaly, ani já nic nepořádala. Přijde mi to zbytečný. Teď budeme hezky ve čtyřech v Trnavě, hrát společnský hry a koukat na filmy a hrozne se na to těším. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Naprosto se vším souhlasím.Na narozeniny jsem dostala vytoužené štěně,tak uvidíme jak to bude vypadat s petardami :((
    Jinak dobře napsané:)
    AdyAdele

    OdpovedaťOdstrániť