piatok 4. decembra 2015

❄ Christmas Tag ❄






Ahooj :) Keďže sa blížia Vianoce rozhodla som sa ,že spravím Christmas Tag. Ja a Vianoce sme najlepšie kamošky pretože vianoce sú pre mňa najkrajší sviatok roka.
U nás doma ich však neberieme ako narodenie Ježiša ale ako 
symbol rodiny a práve preto ich tak veľmi
milujem. 



1.Kedy sa naozaj začneš tešiť na Vianoce? 

Mňa už vianočná nálada chytá pri konci októbra. Viem že je to skoro no ja za to nemôžem. Jednoducho to tak je. Ale taká naozajstná je už pri konci novembra. Keď už začíname piecť a po byte nám rozvoniava tá nádherná vôňa orechov ,vanilky a škorice.




2. Dostávaš stále adventný kalendár? 

No, u nás už adventný kalendár dostáva len moja mladšia sestra. Pretože keď som ho dostala do ruky ja, tak bol behom sekundy zjedený.


3. Aké sú tvoje najobľúbenejšie Vianočné filmy?
Rozhodne Grinch , pretože je v ňom ukázané ,že láska
je tá najmocnejšia vec na svete.
Tak isto mám rada Vianočnú koledu a Polárny expres.

                                                                                       
 4. Máš nejakú vtipnú vianočnú spomienku?
 Vlastne, asi ani nie. Možno mám no na
 žiadnu si nespomínam.

5. Ako prebieha tvoj typický Vianočný deň? 
Vždy vstanem veľmi skoro a prvá vec čo po
rannej hygiene urobím, je to že si dám tepláky
a vianočný sveter. Potom mamine spoločne
so sestrami pomáhame prichystať posledné
veci. (Vysmážanie, atď...) spievame si
koledy a potom večer ,ako vždy večeriame
a keď príde rad na darčeky, idem s mladšou sestrou
na chodbu "pozerať Ježiška" a keď si rozbalíme
darčeky, ideme k starkej kde jej pod oknami
koledujeme a potom prídeme dnu a tam sa s nimi
rozprávame a samozrejme rozbaľujeme darčeky.

  6. Čo máte na Štedrovečernom stole?
  Myslím,že to čo každý. Kapustnica, šalát,                                                                                                 chlieb, ryba ,med , oplátky a také typické                                                                                                 veci.

7. Máte nejaké Vianočné tradície?
Noo tých je veľa. Krájanie jabĺk,
robenie kríža na chlieb a také typické
veci. No taká už pre túto dobu netypická
vec , mi príde to vinšovanie starým rodičom,
čo robievame.

8. Aké sú tvoje najobľúbenejšie Vianočné piesne?
Z tých slovenských je to asi Poďme bratia do                                                                                          Bethlema a Tichá noc. Z tých zahraničných
anglická verzia Tichej noci a Do they know it´s                                                                                        Christmas Time.

9. Aký je najlepší  Vianočný darček aký si kedy dostala? 
Pre mňa sú každé krásne ale najviac si však cením tie
keď mi mladšia sestra niečo krásne vyrobí.

 10. Živý či umelý stromček?
 No my mávame umelý ale                                                                                                                          stále snívam o živom                                                                                                                                  stromčeku.

A čo vy? Aké sú vaše zvyky?
                                                                       Eri ♥


1 komentár: