sobota 5. decembra 2015

Bojím sa natáčať na Youtube


Dnešný článok bude trochu dá sa povedať o mne. Nadpis Vám už asi niečo hovorí tak nebudem zdržiavať. Každý z nás poznáme Youtube. Ľudia z viacerých krajín začali natáčať rôzne videá a pridávali ich sem. Či už sú známy alebo nie. Každý z nás určite nejakého poznáme alebo sme u o nejakom počuli. Ja som si však v poslednej dobe dosť obľúbila zahraničných youtuberov. Nie však youtuberov ,ktorí točia Let´s playe alebo vlogy. Obľúbila som si youtuberov, ktorí natáčajú sociálne experimenty.


Už dlhšie rozmýšľam nad tým, že by som chcela takéto videá natáčať aj ja. Keďže ja sa veľmi nemaľujem Beauty videá nepripadali k úvahu. Hry ma bavia ale keď ich hrám , nemôžem to komentovať a vlogy? Koho by bavil môj nudný život? Tieto sociálne experimenty mi prišli ako úžasna voľba.

Viem , že aj slovenský youtuber Expl0ited sociálne experimenty natáča , no nezameriava sa na to. Ja by som sa zamerala však iba na to. Je tu ale viacero faktorov, ktoré mi toto robiť nedovoľujú. Aj keď viem , že práve toto by ma bavilo.

1. Nemám kameru či kvalitný fotoaparát. 

Riadim sa tým, že ak mám niečo urobiť,tak nech to urobím poriadne a kvalitne. Darmo môžete mať dobrý námet. Ak nemáte zaostrený pohľad, nikoho to nezaujme. Toto však nie je to, čo by sa nedalo zmeniť. Nie som človek ,ktorí sa práce bojím. Čiže by som si na to vedela zarobiť, keďže si od rodičov na takéto veci pýtať peniaze nemienim. Aj keby mi na to dali, jednoducho mi to príde nefér voči mojím sestrám.

2. Šikana a urážky

Ak čítate hnusné komentáre na internete, nevadí Vám to tak , ako keď sa máte tomu človeku pozerať do očí a počúvať ako si z Vás uťahujú. Verte mi, viem o čom hovorím.

Ďalšie problémy sa odvíjajú od týchto dvoch. Preto sú vypísané iba tie dva. Viete za pár mesiacov , pôjdem na strednú a na internát. Všetci mi hovoria ,že na strednej je to už o inom. Tam vraj ľudia neriešia to ako vyzeráte či ako sa obliekate. Ja som cieľavedomá a vždy keď si niečo zaumienim , snažím sa to dosiahnuť.

No ohľadom tejto veci som stále nemastná neslaná. Rozmýšľate aj vy, že by ste začali natáčať?

                                                                           Eri ♥

5 komentárov:

  1. No ja natáčam na YouTube.Ale tiež nemam tu kvalitu celkom dobrú..Aj tie urážky a vysmievanie.To ma celkom ničí..

    Ale inak super článok ❤️

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Určitě bych to vyzkoušela a čekala na odezvu. Třeba zjistíš, že tě to baví a pokud tě to baví, budeš se v tom pořád zlepšovat :) Taky už mám první video za sebou a druhé je v procesu.

    Unknownie.blogspot.cz || Life Abroad

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zkus to. Ma to svoje nevyhody, ale urcite bys pozdeji litovala, zes to nezkusila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Začala som nedávno a áno sem tam hate ale poväčšine sú ľudia strašne milí. A kvalita tiež nič moc ale to sa časom porieši. A spolužiaci a rodičia ma v tom totálka podporujú a hlášky z mojich videí počujem ako ich pokrikujú a mne to je jedno a celkom mi to aj lichotí. XD Najhoršie bolo to, že ja som nad youtube začala premýšľať už hrozne dávno a predtým ako som začala natáčať ja, začala natáčať moja spolužiačka. Ja síce točím sfx makeup tutoriály a pod. a ona vlogy (basic white bitch shit) ale stále mi vyčítala, že po nej opakujem aj keď mi to nikdy ani na um nezišlo opakovať po nej. Takže chill skús, začni a uvidíš.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já to chtěla zkusit, zkusila, baví mě to, pokračuju v tom, zlepšuju se (snad?). Na ničem jiném opravdu nezáleží, prostě to zkus a je to :D
    www.crazy-teenagegirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť